КИТА unofficial
Март 29, 2024, 10:22:15 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости:
 
   Начало   ПРАВИЛА Помощь WIKI PDA Войти Регистрация  


Страниц: [1]   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Far Cry 2  (Прочитано 4058 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
tuft
Я просто не берегу силы на обратный путь © "Гаттака"
Firebiker
Проректор
*****

Карма: +201/-40
Offline Offline

Пол: Мужской
Награды:
Лучший знаток фильмов 2008II место в конкурсе поэзии \III место в конкурсе поэзии \
Сообщений: 10684


Homo fortunatus


WWW
« : Ноябрь 16, 2008, 10:49:11 »

Фуфло, я вам скажу, ще те.
Творці, мабуть, робили упор на графіку, яка й та не без глюків. Ну це ладно. Все ж таки зроблено яскраво.
Але! Гра дуже нудна. Завдання одні й ті ж самі, тільки у різних місцях 50-кілометрової зони. Сподобалось завдання "уничтожить конвой". Мабуть саме поширене. Ти шукаєш на карті, де той конвой їде. Знаходиш його, сідаєш в якусь тачку (до речі, можна користуватись будь-якою машиною, які просто так стоять всюди, навіть у глухому лісі) та мчу за тим конвоєм, щоб наздогнати на знищити його. Бачу, шо не встигаю. Тоді придивляюсь до карти... Тьху - той конвой рушить по колу. Тобто його тупо можна почекати та спокійнісінько всіх перебити. ППЦ! І це в наш час роблять таку тупість? Вони вирішили, що гравець це не помітить, що караван просто кружляє собі?
Далі. Натрапляю на охоронний пункт. Мочу всіх (про тупість АІ окрема розмова) і їду далі. Але тут, наприклад, згадав щось і мені треба повернутися і проїхати по вичищеному охоронному пункту. І що я бачу. Застава стоїть як ні в чому не бувало. На тому ж місці стоять всі машини (хоча я одну з них взяв, а другу підірвав), всі споруді цілі цілісінькі, хоча я їх руйнував. І ось ти знов всіх мочиш, щоб наступного разу, повертаючись, їх мочити знов.
Щодо самих ботів. Бігають і стріляють найчастіше безцільно. Іноді він може пройти біля тебе за три метри і не побачити у світлі дня, а іноді може побачити крізь листя за кілометр.
Нормальну зброю можна купити лише в магазинах, а у всіх ворогів зброя виключно стара, заржавіла і її постійно клинить. Розстріляну машину чи моторний човен можна легко полагодити за допомогою єдиного гайкового ключа - за лічені секунди. Всіх тупізмів я мабуть зараз і не згадаю. Сюжет - окрема історія. Але набирати її влом.
Докладніше про все це розповість рецензія на ag.ru.
Записан

heart ||У божевіллі утвори сузір'я віри в неймовірне... © Олег Скрипка
broken-wings
wings of empathy
Модератор
Проректор
*****

Карма: +176/-6
Offline Offline

Пол: Мужской
Награды:
3 место в фотоконкурсе \За III место в фотоконкурсе \За победу в конкурсе футбольных прогнозистов \
Сообщений: 4531


Эксперт по какашкам и поиску смыслов


« Ответ #1 : Ноябрь 16, 2008, 11:29:21 »

слуш,я в первую часть не играл. Сильно отличается оригинал от такого непотребства?
Записан

кругом одно и то же свинство
но я умею выделять
по незначительным нюансам
спорт журналистику кино
tuft
Я просто не берегу силы на обратный путь © "Гаттака"
Firebiker
Проректор
*****

Карма: +201/-40
Offline Offline

Пол: Мужской
Награды:
Лучший знаток фильмов 2008II место в конкурсе поэзии \III место в конкурсе поэзии \
Сообщений: 10684


Homo fortunatus


WWW
« Ответ #2 : Ноябрь 16, 2008, 11:45:18 »

broken-wings, я теж не грав Улыбка У рецензії перша теж згадується. Сильно відрізняється.
Записан

heart ||У божевіллі утвори сузір'я віри в неймовірне... © Олег Скрипка
broken-wings
wings of empathy
Модератор
Проректор
*****

Карма: +176/-6
Offline Offline

Пол: Мужской
Награды:
3 место в фотоконкурсе \За III место в фотоконкурсе \За победу в конкурсе футбольных прогнозистов \
Сообщений: 4531


Эксперт по какашкам и поиску смыслов


« Ответ #3 : Ноябрь 16, 2008, 11:49:56 »

я по статьям ДПК и Игромании помню высокие оценки, просто восторг от графики (на то время).
И тогда выход ФарКрай  был все таки очень громким. Тут же даже релиз оказался тихеньким каким-то
Записан

кругом одно и то же свинство
но я умею выделять
по незначительным нюансам
спорт журналистику кино
[Йожжж]
Cтудент
*

Карма: +2/-0
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 72



« Ответ #4 : Ноябрь 23, 2008, 01:32:58 »

Хех, братья и сестры. Разница между первой и второй частью - как между небом и землей. Во-первых, места событий разные. I - джунгли, остров. II - саванна, Африка. Затем сюжет. I - на острове происходят эксперименты над людьми и животными, в результате получаются плохие такие мутантики. Наша задача - обезвредить их и их лидера. II - надо уничтожить поставщика оружия, попутно излечиваясь от малярии. Ну о технологиях не стоит говорить. Разрабы: I - Crytek, лучший дебют 2004 года (их первая игра), II - Ubisoft. Смена разрабов не пошла на пользу. Играть не слишком интересно, но технологии, кнешно, хорошие. Очень красиво реализован огонь и его поведение на ветру.
Вопщем, рекомендуется ознакомиться с оригиналом, хотя там под конец надоедает играть. Одни макаки-мутанты с одного удара снимают всю броню и половину жизни.
Записан

Страниц: [1]   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Penguins Counter Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Internetmap
Страница сгенерирована за 0.067 секунд. Запросов: 30.