Фуфло, я вам скажу, ще те.
Творці, мабуть, робили упор на графіку, яка й та не без глюків. Ну це ладно. Все ж таки зроблено яскраво.
Але! Гра дуже нудна. Завдання одні й ті ж самі, тільки у різних місцях 50-кілометрової зони. Сподобалось завдання "уничтожить конвой". Мабуть саме поширене. Ти шукаєш на карті, де той конвой їде. Знаходиш його, сідаєш в якусь тачку (до речі, можна користуватись будь-якою машиною, які просто так стоять всюди, навіть у глухому лісі) та мчу за тим конвоєм, щоб наздогнати на знищити його. Бачу, шо не встигаю. Тоді придивляюсь до карти... Тьху - той конвой рушить по колу. Тобто його тупо можна почекати та спокійнісінько всіх перебити. ППЦ! І це в наш час роблять таку тупість? Вони вирішили, що гравець це не помітить, що караван просто кружляє собі?
Далі. Натрапляю на охоронний пункт. Мочу всіх (про тупість АІ окрема розмова) і їду далі. Але тут, наприклад, згадав щось і мені треба повернутися і проїхати по вичищеному охоронному пункту. І що я бачу. Застава стоїть як ні в чому не бувало. На тому ж місці стоять всі машини (хоча я одну з них взяв, а другу підірвав), всі споруді цілі цілісінькі, хоча я їх руйнував. І ось ти знов всіх мочиш, щоб наступного разу, повертаючись, їх мочити знов.
Щодо самих ботів. Бігають і стріляють найчастіше безцільно. Іноді він може пройти біля тебе за три метри і не побачити у світлі дня, а іноді може побачити крізь листя за кілометр.
Нормальну зброю можна купити лише в магазинах, а у всіх ворогів зброя виключно стара, заржавіла і її постійно клинить. Розстріляну машину чи моторний човен можна легко полагодити за допомогою єдиного гайкового ключа - за лічені секунди. Всіх тупізмів я мабуть зараз і не згадаю. Сюжет - окрема історія. Але набирати її влом.
Докладніше про все це розповість
рецензія на
ag.ru.